فهرست مطالب فرم گزارش اکادمی ها و جناح علمی و مدیارسانهبخش تلگرامپاسخ سواالت زیر ممکن است تا 6 ماه بر اساس اهداف مجموعه ثابت بماند اما بررسی آنها به صورت مداوم ضروری است.گزارش کارگروه های تولید محتواپاسخگویی به سوال زیر به شما کمک می کند تا نحوه ی تقسیم وظایف در این بخش را اصلاح کنیداگر دارای نشریه هستید پاسخ دهیدروابط عمومیرویداد فرم گزارش اکادمی ها و جناح علمی و مدیا بنام آکادمی یا جناح خود را بنویسید(ضروری) نام تکمیل کننده و تایید کننده فرم :(ضروری) تاریخ تکمیل فرم(ضروری) MM slash DD slash YYYY رسانهلطفا به سوالات زیر پاسخ کوتاه دهید تعداد فالورهای فعلی پیج:(ضروری) عددتعداد افزایش فالور در ماه گذشته:(ضروری) عددمیانگین تعداد لایکها در ماه گذشته:(ضروری) عددعلت بالاتر بودن لایکها در بعضی پست ها را کوتاه بیان کنید:(ضروری) عددمیانگین سین استوریها{ ( بیشترین سین+کمترین سین)تقسیم بر ۲}(ضروری) بیشترین : کمترین :تعداد پستها در ماه گذشته:(ضروری) :در ماه گذشته چه تعداد لایو در پیج برگزار شد؟ تعداد افراد حاضر در لایو؟(ضروری) ماه گذشته : / تعداد افراد حاضر : بخش تلگرامتعداد ممبر فعلی(ضروری) :تعداد افزایش ممبر در ماه گذشته(ضروری) :میانگین ویو کلی کانال(ضروری) :میزان بیشترین و کمترین ویو(ضروری) :تمرکز کانال در ماه گذشته روی چه موضوعی بوده است(ضروری) :میزان همکاری شما با سایر رسانه های مجموعه به چه صورت میباشد؟(ضروری)همکاری نداریمبسیار کممعمولیبسیار زیاددر ماه گذشته چه میزان در اطلاع رسانی های مهم اتحاد مشارکت داشتید؟(ضروری)یکباربیش از سه بارمشارکت نداریمآیا تولید محتوا متناسب با موضوع اطلاع رسانی انجام گرفت؟(ضروری)بلهخیردرآمد لازم را برایمان ارسال کردندآیا در یک ماه گذشته روش جدیدی برای ارائهی محتوا داشتید؟(ضروری)بلهخیردر صورت مثبت بودن شرح دهید.(ضروری)رویکردهای شما در یک ماه گذشته برای افزایش تعامل با مخاطب چه بوده؟ نام ببرید(ضروری)پاسخ سواالت زیر ممکن است تا 6 ماه بر اساس اهداف مجموعه ثابت بماند اما بررسی آنها به صورت مداوم ضروری است.چگونه میزان علاقمندی مخاطبان به محتوای منتشر شده را میسنجید؟(ضروری)نتیجه برآورد شده در ماه گذشته:(ضروری) مخاطبان شما در چه مقاطعی هستند؟ با درصد بیان کنید(ضروری)تبیین برنامه های راهبردی برای رسانه و اجرای آنها بر عهده چند نفر میباشد؟ آیا این تعداد مناسب است؟(ضروری)آیا تیم طراحی جداگانه دارید؟(ضروری) آیا اعضای رسانه شما در زمان مناسب در جریان رویدادها و برنامه ها قرار میگیرند؟(ضروری) اسکرین شات موارد زیر را ضمیمه کنید. فایل ها را به اینجا بکشید انتخاب فایلها حداکثر اندازه فایل: 20 MB. Total followers. /. Insight /. Followers and non-followers. /. Accounts reachedدر صورت نیاز توضیحات بیشتر دربارهی گزارش رسانه را در این بخش وارد کنیدگزارش کارگروه های تولید محتواتعداد افرادی که در یک ماه گذشته در فرایند تولید محتوا نقش داشتند را ذکر کنید.(هدف از این سوال بررسی اهمیت تعداد بر روی بازده کارگروه است.)(ضروری)آیا این افراد مسلط به تولید محتوای مناسب سایت هستند؟( با توجه به تفاوت تولید محتوا در اپلیکیشن ها با سایت)(ضروری)محتواهای تولید شده توسط تیم شما در حیطه ی کدام گرایش های زیست شناسی می باشد با در صد میزان مطالب در شاخه های مختلف هر گرایش را مشخص کنید(ضروری) (مثال: ژنتیک: گیاهی 5% انسانی 70% مولکولی 10% جانوری 15% - برای بخش مدیا این درصدها برای هر گرایش کلی مطرح شود)آیا تیم شما در توییتر لینکدین و کلاب هاوس فعالیت دارد(ضروری) در یک ماه گذشته چه نوآوری در زمینه ی تولید محتوا در این شبکه های مجازی داشتید؟(ضروری) آیا در روند فعالیت های شما در یک ماه گذشته تاثیر مثبت داشته است؟(ضروری) میزان تسلط اعضای تیم تولید محتوایتان را به زبان انگلیسی بررسی و گزینه ی صحیح را انتخاب کنید(ضروری)همه ی اعضا کاملا مسلط هستند80% اعضا کاملا مسلط هستندهمه ی اعضا دارای تسلط نسبی در حد نیاز هستندکمتر از 60% درصد اعضا دارای تسلط نسبی هستندمسلط نبودن اکثر اعضا به زبان انگلیسی تولید محتوا را تحت تاثیر قرار داده استارزیابی میزان تسلط به زبان را به صورت ماهانه انجام دهید و به اعضا متذکر شوید که ارتقا سطح زبانشان برای آینده ی تحصیلی و همچنین ادامه ی فعالیت در مجموعه ضروری می باشددیتا بیس هایی که بیشترین استفاده از آن را در ماه گذشته داشتید نام برده و دلیل استفاده از آن را بیان کنید(ضروری) اهداف و تمرکز کارگروه های نویسندگی تیم شما در ماه گذشته بر روی چه نوع محتواهایی بوده است؟(ضروری) یا بخش خبرگزاری شما در ماه گذشته عملکرد مناسبی داشته است؟(ضروری) بررسی کنید چند درصد اخبار پوشش داده می شود؟(ضروری) آیا این درصد طبق برنامه ریزی شماست؟(ضروری) آیا در یک ماه گذشته تولید محتوای صوتی و یا ویدیویی داشتید؟(ضروری) تفاوت بازخوردی که نسبت به محتوای متنی از مخاطب دریافت میکنید را ذکر کنید(ضروری) آیا مشکلی در مسیر تولید این نوع محتوا دارید؟(ضروری) پاسخگویی به سوال زیر به شما کمک می کند تا نحوه ی تقسیم وظایف در این بخش را اصلاح کنیدفعالیت ادمین ها( سرپرست ها) شبکه های اجتماعی شما به چه صورت است؟ ( انتخاب چند گزینه آزاد است)(ضروری) (آن ها برنامه ریزی کرده و بر اساس نیاز چارت محتوایی تهیه میکنند و در اختیار تولید محتوا قرار میدهند (آن ها بر اساس چارتی که در اختیارشان قرار می گیرد برنامه ریزی و اجرا میکنند آن ها در تهیه چارت دخالتی ندارند و تنها به نحوه ی آماده سازی˛ ارائه و آپلود نظارت دارند. آن ها فقط طراحی و آپلود انجام می دهند بر اساس برنامه های تیم ممکن است هر چهارگزینه اجرا شود انتخاب همهاگر دارای نشریه هستید پاسخ دهیددر چه مدت زمانی منتشر میشود؟ دارای چه بخش هایی است؟(هد هر بخش را در نام و نام خانوادگی معرفی کنید)آیا در نسخه ی گذشته مصاحبه با فردی خارج از مجموعه داشتید؟توضیحات تکمیلی خود را در این بخش وارد کنیدروابط عمومیآیا شما تیم روابط عمومی جداگانه دارید؟(ضروری)خیربلهدر صورت مثبت بودن پاسخ عملکرد این تیم را طی یک ماه اخیر توضیح دهید.(جذب دانشجو˛اساتید˛ همکاران˛ مراکز و سازمان ها_ نحوهی پاسخگویی_)(ضروری)روند جذب اعضا˛ اساتید˛ شرکت ها و مجموعه های همکار در تیم شما به چه صورت است و بر عهده ی چه کسی است؟(ضروری)با توجه به اهمیت نقش روابط عمومی در برنامه های راهبردی˛ ارتباط این تیم با سایر بخش ها˛ خصوصا رسانه را بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه ضعف˛ آن را اصلاح نموده و نتیجه را در ماه آینده اعلام کنید.نتیجه ماه قبل را وارد کنید رویداددر یک ماه گذشته چه رویدادهایی را برگزار کردید؟ فقط نام ببرید(ضروری) مراکز و مجموعه های همکار در رویدادهای برگزار شده را نام ببرید؟(ضروری) آیا دوره ی آموزشی برگزار کردید؟( در صورت مثبت بودن˛ نام مدرس_تعداد ثبت نامی_تعداد جلسات_مبلغ دریافتی را مشخص کنید)(ضروری) شما باید قبل از برگزاری رویداد و یا دوره آموزشی رزومه و راه های ارتباطی استاد را در آرشیو اساتید قرار داده باشید Δ Copy URL URL Copied Sina ارسال ایمیل 10 مرداد 14000 18 کمتر از یک دقیقه اشتراک گذاری فیس بوک توییتر لینکدین واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ