فرهنگی هنری

معرفی یک سریال دیدنی

درود به همه‌ی دنبال کننده های بخش فرهنگی هنری اتحاد زیست شناسان ایران. امروز با یک معرفیِ محتوای دیگه در خدمتتون هستیم. با ما همراه باشید با معرفی یک سریال جذاب.

نام سریال : فرشته تاریکی (Dark Angel )

ژانر: اکشن, درام, رازآلود, علمی تخیلی

سال تولید: 2000–2002

زمان: میانگین هر قسمت 60 دقيقه

کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

وضعیت پخش: پایان فصل دوم (تمام شده)

تعداد کل قسمت ها : 43 قسمت

سازنده: Charles H. Eglee, James Cameron

ستارگان: J.C. MacKenzie, Jessica Alba, Michael Weatherly, Richard Gunn

خلاصه داستان سریال  :

داستان در مورد تبديل کردن يک سري کودکان 8 تا 12 ساله که دارای ژنتیکی پیشرفته هستند، به ابرسربازهايي است که در آينده به ارتش آمريکا کمک کنند. همه اين کودکان در مقر مخصوصي که حتي در آن به دنيا آمده اند تحت کد مانتیکور (Manticore) نگهداري ميشوند و تحت تمرين ها و تعليم هاي سخت قرار ميگيرند و آزمایش هایی روی آن ها انجام می شود تا تبدیل به ابر سربازهايي با قابلیت های منحصر به فرد شوند که هيچ کس قادر به مقابله با آنها نيست.
يک شب دختري 9 ساله به اسم مکس به همراه 11 کودک ديگر از اين پادگان نظامي سري فرار ميکنند.
10 سال پس از فرار این 12 کودک از محل آموزششان مکس 19 ساله بدنبال دیگر برادران و خواهران مانتیکوری خود هست.
مکس سعی میکند در این شرایط زندگی کند، گیر نیوفتد عشق بورزد و یاد بگیرد که چگونه و به چه کسانی اعتماد کند.
زندگی خود را با کار در دفتر نامه رسانی پونی و به نوعی پیک دوچرخه سوار میگذراند که در این بین با شخصی به اسم لوگان کیل (Logan Cale) موسوم به چشم آشنا میشود. لوگان یک روزنامه نگار الکترونیکی است که در تلاش و مبارزه با دولتمردان فاسد است و آنان را از طریق یک شبکه خصوصی به مردم معرفی میکند و تنها از خودش یک چشم به مردم نشان میدهد به این علت به او چشم میگویند. مکس پس از آشنایی با لوگان از قابلیت های ابرسربازی اش هم در جهت کمک به لوگان و هم در جهت پیدا کردن برادرانش استفاده میکند و لوگان نیز از طریق ارتباطاتش به مکس کمک میکند.
از طرفی شخصی به اسم سرهنگ دونالد مایکل لیدکر (Col. Donald Lydecker) بدنیال کودکان فراری مانتیکور است ولی به علت گذشت 10 سال از فرار این کودکان چهره آنان بسیار تغییر کرده است ولی جستجو برای یافتن آنها همچنان ادامه دارد.
????در دو فصل سریال به مرور با بعضی از کودکان در قسمت های مختلف آشنا می‌شویم. کودکانی که هر یک، یک بارکد شناسایی در پشت سرخود دارند.

تهیه این محتوا: آناهیتا حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا