تکنیک های آزمایشگاهی

دستگاه آزمایش ADVI centaur CP

 

دستگاه آزمایش ADVI centaur CP

نمونه ای از دستگاه

دستگاه آزمایش ADVI centaur CP محصول شرکت زیمنس و ساخت کشور آلمان، در حال حاضر یکی از قدرتمندترین و سریع‌ترین دستگاه‌های انالیزر ایمونواسی به شمار می‌اید و ۹۰ تست قابل‌انجام با این سیستم، آزمایشگاه را از دستگاه‌های اضافی بی‌نیاز می‌کند. این دستگاه قابلیت آنالیز هر نوع نمونه شامل سرم، پالسما، ادرار، CSF و… را دارد. انجام 180تست در ساعت نشان‌دهنده قابلیت بالا و نیز سرعت عمل این انالیزر می‌باشد.
تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه، اصلی‌ترین ضامن کیفیت و حساسیت ان می‌باشد. تنوع و نیز مجموعه تست‌های گوناگونی که با این دستگاه انجام می‌شود، اصلی‌ترین مزیت آن به شمار می‌آید. این موضوع باعث حذف سیستم‌ها و دستگاه‌های اضافی و تجمیع ان‌ها دریک محیط کار می‌شود.

معرفی دستگاه

ADVIA Centaur® CP Immunoassay System یک سیستم ایمونواسی با اندازه متوسط شگفت‌آور قوی و سریع است. این پلتفرم تلفیقی با افزایش ظرفیت منو با حذف نیاز به چندین سیستم، گردش کار را بهبود می بخشد و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

سیستم ایمن‌سنجی زیمنس بایر ADVIA Centaur CP برای افزایش توانایی آزمایش ایمونواسی داخلی، میزان توان افزایش 180 آزمایش در ساعت را ارائه می‌دهد. این سیستم با حجم متوسط دارای دور کوتاه گردش زمان (TAT) به مدت 15 دقیقه است که کیفیت و قابلیت اطمینان خروجی‌ها را به خطر نمی اندازد.

سیستم‌های Centaur بسیار حساس و خاص هستند که از ویژگی‌های مطلوب فناوری کملومینسانس مستقیم هستند. سیستم ADVIA Centaur® CP از قابلیت بارگذاری مداوم نمونه و همچنین بارگیری بدون وقفه نمونه‌ها، معرف‌ها و لوازم مختلف بسیار برخوردار است. دستگاه آزمایش  ADVIA Centaur مجهز به اسکنر بارکد نیز است تا از جابه‌جایی نمونه و معرف اطمینان حاصل شود. از دیگر ویژگی‌های برجسته این مدل می‌توان به 400 تست راه رفتن، تشخیص لخته و ویژگی مدیریت نمونه اشاره کرد. آزمایشگاه‌های با حجم متوسط می‌توانند از ویژگی‌های عملی ADVIA Centaur CP System برای افزایش بهره‌وری استفاده کنند. این ابزار تست سنجش ایمنی، طیف وسیعی از سنجش‌ها را در یک ایستگاه کاری ارائه می‌دهد و سیستم‌های اضافی را حذف می‌کند. واحدهای CP ADVIA Centaur به راحتی می‌توانند برای گردش کار ساده در هر آزمایشگاهی کار کنند.
ADVIA Centaur CP Immunoassay System یک سیستم ایمونواسی اندازه متوسط به طور شگفت انگیز قدرتمند و سریع است. این پلتفرم تلفیقی با افزایش ظرفیت منو با حذف نیاز به چندین سیستم، گردش کار را بهبود می‌بخشد و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

مراقبت از بیمار

سیستم ADVIA Centaur CP Immunoassay به آزمایشگاه شما این امکان را می‌دهد که با آوردن طیف وسیعی از سنجش‌های ایمنی روی یک ایستگاه کاری، از جمله بیماری‌های عفونی و سرم، مراقبت عالی از بیمار را ارائه دهد:

منوی جامع آزمایش وضعیت بیماری بیش از 58 سنجش در دسترس است.

نکات پیپت یکبار مصرف

  • تست STAT و اولویت‌بندی آزمون
  • TAT در 15 دقیقه برای اکثر سنجش‌ها
  • نمونه و تشخیص حباب، و تشخیص لخته نمونه
  • دید ثابت نسبت به زمان برای نتیجه هر آزمایش
  • بهره‌وری بیشتر

دستگاه آزمایش ADVIA Centaur CP سطح بهره‌وری را بالا می‌برد و با این ویژگی‌ها بازده عملیات داخل آزمایشگاه شما را افزایش می‌دهد که می‌توان:

  • حداکثر 180 آزمایش در ساعت
  • ظرفیت 400 تست از راه دور
  • محفظه نمونه همیشه در دسترس و قابل مشاهده با ظرفیت 84 نمونه
  • بارگیری/تخلیه نمونه‌ها و لوازم بدون وقفه
  • 15 معرف یخچال‌دار روی کشتی با مخلوط کردن خودکار و یک محفظه 10 معرف برای لوازم جانبی مانند رقیق کننده‌ها
  • رقیق‌سازی خودکار قابل برنامه‌ریزی، تکرار و آزمایش رفلکس
  • راحتی در استفاده

 

کیفیت

دستگاه آزمایش ADVIA Centaur CP از همان فناوری سنجش شیمیایی روشن‌کننده ثابت شده مانند سایر اعضای خانواده ADVIA Centaur استفاده می‌کند و از ویژگی‌های یکسانی برای به حداکثر رساندن کیفیت استفاده می‌کند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوک پیپت یکبار مصرف (حمل صفر)
  • تشخیص خودکار لخته
  • رفلکس اتوماتیک تعریف شده توسط کاربر و آزمایش مجدد برای اطمینان از صحت
  • نمونه و تشخیص حباب برای اطمینان بیشتر از نتایج با کیفیت
  • راه‌حل‌های انعطاف پذیر

آزمایشگاه‌های ماهواره‌ای چیست؟

دستگاه آزمایش ADVIA Centaur CP  این ظرفیت را دارد که در چندین سناریوی مختلف جا بی‌افتد. خانواده سیستم‌های ADVIA Centaur به شما این امکان را می‌دهد که از آزمایشگاه ماهواره‌ای تا آزمایشگاه اصلی با استفاده از فناوری یکسان و گزارش نتایج یکسان کیفیت، آزمایشات را انجام دهید.

فرق آزمایشگاه‌ها؟

  • آزمایشگاه‌های با حجم متوسط بهره‌وری را از طریق یک پلت فرم افزایش می‌دهند.
  • امکانات ماهواره‌ای و STAT زمان نتیجه را کاهش می‌دهد.
  • آزمایشگاه‌های آزمایش تخصصی حداقل TAT را با منویی از سنجش‌های خاص ارائه می‌دهند.
  • آزمایشگاه‌های بزرگ اولیه و کوچکتر ثانویه با استفاده از معرف‌ها و مواد مصرفی مشابه سیستم آزمایش ایمونواسی ADVIA Centaur XP دارای راحتی و یکنواختی هستند.
  • با سیستم ایمنی سنجی ADVIA Centaur CP، می‌توانید از حجم آزمون رو به رشد خود جلوتر باشید، بهره‌وری را به حداکثر برسانید و نیازهای رو به رشد آزمایشگاه خود را در زمان کمتر و کارایی بیشتر برآورده کنید.
نمونه ای از تست TSH در دستگاه
نمونه ای از تست TSH در دستگاه

نتیجه گیری

ADVIA Centaur CP Immunoassay System یک سیستم نیمکت با توان بالا است که قابلیت آزمایش ایمونواسی داخلی شما را افزایش می‌دهد. با استفاده از منوی گسترده و گردش کوتاه Around Times (TAT)، می¬توانید کارهای بیشتری انجام دهید بدون به خطر انداختن کارایی، بهره‌وری یا کیفیت. و این ویژگی حساسیت و ویژگی فوق¬العاده‌ای را که از شیمی نوری مستقیم انتظار دارید، دارد.

 

نویسنده: مائده فراهانی

 

منابع:

  1. https://www.selectscience.net/products/advia-centaur—cp-immunoassay-system/?prodID=113279
  2. https://www.news-medical.net/ADVIA-Centaur-CP-Immunoassay-System-from-Siemens
  3. https://www.gmi-inc.com/product/gmi-advia-centaur-cp-immunoassay-system/
  4. https://www.indiamart.com/proddetail/advia-centaur-cp-15135964433.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا